APP ENTER
ENTRAR

He oblidat la contrasenya

ENCARA NO T'HAS REGISTRAT?

En registrar-se accepta la política d'ús així com la política de privacitat

En registrar-te acceptes la recepció d'informació rellevant de BarcelonActua

27/11/2018

Campanya de roba d'hivern: Mobilitzem la ciutadania!

Ja hem acabat la campanya d'hivern, amb un èxit total de recaptació! De nou, gràcies a tota la societat civil que s'ha volcat en aquesta causa. Hem recaptat mantes, sacs de dormir, abrics, jerseis, bufandes, gorres i tot de roba d'hivern que ja estem repartint, no només als nostres convidats del Raval, persones en situació d'exclusió social (la majoria de les cuals sense sostre), sinó també per a famílies en situació de vulnerabilitat que col·laboren a les activitats de Dones del Món, i nois immigrants i refugiats que participen com alumnes de les nostres activitats d'integració lingüística de l'àmbit refugi.

BACs habituals, persones que ens han conegut gràcies a aquesta campanya, els instituts Moises Broggi, Secretari Coloma i Montserrat, les BACempreses Fundació Miguel Torres i Grand Hotel Central, l'Ajuntament de Viladrau... Moltes han sigut les persones, entitats i empreses que s'han mobilitzat per aquesta causa, i a les que volem agraïr la seva solidaritat per fer possible que tothom pugui passar un hivern ben abrigat!