Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continúa navegando consideraremos que acepta su uso. Puede cambiar la configuración u obtener más información aquí
APP ENTER
ENTRAR

He oblidat la contrasenya

ENCARA NO T'HAS REGISTRAT?

En registrar-se accepta la política d'ús així com la política de privacitat

En registrar-te acceptes la recepció d'informació rellevant de BarcelonActua

Formació a Voluntariat d'Idioma Formacions a voluntariat
Comunitat
REGISTRA'T PER PODER COL·LABORAR

Si ja estas registrat entra des d’aquí

 

Aquesta formació vol ser un espai pràctic i participatiu adreçat a persones que acompanyen — o volen començar a acompanyar — persones migrades en el seu procés d’aprenentatge lingüístic. En una sola sessió abordarem recursos per dinamitzar grups de castellà o català, eines per facilitar converses en parelles lingüístiques i estratègies per donar suport als processos de lectoescriptura amb persones adultes.

Treballarem com dissenyar sessions motivadores, adaptar activitats a diferents nivells, crear espais inclusius i comprendre millor les necessitats pedagògiques segons els contextos d’origen. També serà un espai per compartir dubtes i experiències, reforçar la tasca voluntària i crear vincles entre persones compromeses amb la inclusió i l’aprenentatge.

Quan:
20/05/2026 de 11:00h a 12:30h

On:
Sede de la Fundació: c/Santa Perpètua 6-8 Veure maps https://share.google/2r6hvpQd5PzTZeeCK

Coordinadors:

Nombre óptim de volutaris: 10