Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y mostrarle publicidad relacionada con sus preferencias mediante el análisis de sus hábitos de navegación. Si continúa navegando consideraremos que acepta su uso. Puede cambiar la configuración u obtener más información aquí
APP ENTER
ENTRAR

He oblidat la contrasenya

ENCARA NO T'HAS REGISTRAT?

En registrar-se accepta la política d'ús així com la política de privacitat

En registrar-te acceptes la recepció d'informació rellevant de BarcelonActua

Activitat BACstation: Sortida al Museu Blau
Refugiats i immigrants
 

Aquest estiu l'omplim d'activitats amb els alumnes de BACstation, aprofitant que tenen vacances d'estiu dels seus itineraris formatius!

Saps com és un esquelet de dinosaure, o d'un peix? Vols veure-ho d’aprop? De la mà de diferents instruments ens aproparem al món dels ciències naturals en aquesta visita de descoberta. La seu principal del Museu de Ciències Naturals de Barcelona proposa un viatge per la història de la vida i de la Terra. Un fantàstic viatge ,fascinant i interactiu que es remunta als orígens de la vida en el planeta i que acull, també, exposicions temporals dedicades als ciències.

Quan:
De 10/07/2022 a 10/07/2022 de 15:30h a 18:30h

Punts de recollida:
Davant la porta principal: Parc del Fòrum Plaça Leonardo da Vinci, 4-5 Barcelona

Coordinadors:

Col.lectiu al que ens dirigim:
Voluntaris que estiguin interessats en passar un dia cultural aprenent curiositats sobre les ciències naturals