APP ENTER
ENTRAR

He oblidat la contrasenya

ENCARA NO T'HAS REGISTRAT?

En registrar-se accepta la política d'ús així com la política de privacitat

En registrar-te acceptes la recepció d'informació rellevant de BarcelonActua

18/05/2017

Concert Solidari LEGEND BAND&BAC

La Fundació BarcelonActua ha celebrat aquest dijous 18 de maig a la Sala B de Luz de Gas, un Concert Solidari de la mà de la LEGEND BAND.

L'objectiu era doble, d'una banda recaptar fons pel projecte Beques U-BAC iniciat l'any 2014 que dóna l'oportunitat a joves provinents de Centres d'Alta Complexitat, a poder seguir amb els seus estudis universitaris, i d'altra banda gaudir plegats d'una nit especial i plena d'emoció en companyia dels BACs, amics, família i empreses que compartim un mateix valor: potenciar l'educació com a motor de l'ascensor social.

Durant les 2h que ha durat l'esdeveniment, les més de 150 persones que han omplert la sala han viscut en directe com anava pujant un marcador que projectat en pantalla, informava en directe de com anàvem aconseguint el repte!

Finalment, i després d'una nit trepidant, el total recaptat gràcies a les entredes venudes del concert i a les donacions que els assitents han fet durant l'esdeveniment, s'han aconseguit un total de 7.410€!!!!